Bestelling & Bezorging

1 - HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

NanaBeebi maakt gebruik van PostNL Express verzending. Bestellingen die voor 21:00 zijn geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd.
Bestellingen die na 21:00 zijn geplaatst, worden 1 werkdag later geleverd. Alle bestellingen boven de 20 euro berzorgen wij GRATIS binnen Nederland en België.

2 - OP WELKE MANIEREN KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

Er kan betaald worden via iDeal, Bancontact, Sofort, Paypal, Belfius, KBC/CBC, Sepa bankoverboeking, Creditcard en ING Home'Pay. 

3 - WAAR VIND IK MIJN BETAALGEGEVENS?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u een orderbevestiging en een betalingsemail met alle gegevens in uw e-mail. Deze kan soms in uw ongewenste postvak terecht komen, kijk dus ook hier voor de zekerheid.

4 - MET WELKE TRANSPORTEUR WORDT MIJN PAKKETJE AFGELEVERD?

Uw pakket wordt aan uw deur geleverd door PostNL of Bpost.

5 - WAT IS DE LEVERTIJD?

Wanneer er voor 21:00 uur besteld is, wordt het pakketje de volgende werkdag geleverd. Wanneer er na 21:00 uur besteld is, duurt het 1 werkdag langer.

Gedurende drukke periodes bij de verzendbedrijven PostNL of Bpost kan het uitzonderlijk 1 werkdag langer duren.

Feestdagen die niet in een weekend vallen, behoren niet tot mogelijke bezorgdagen en worden beschouwd als een zondag.

6 - OP WELKE DAGEN WORDT ER BEZORGD?

PostNL bezorgt onze pakketjes op dinsdag t/m zaterdag in Nederland en Bpost maandag t/m vrijdag in België.

7 - HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Alle bestellingen binnen Nederland en België worden GRATIS thuisbezorgd.

8 - WORDT ER GELEVERD AAN EEN POSTBUS?

Nee, NanaBeebi levert niet aan een postbus. Indien dit toch wordt ingevuld komt het pakketje retour. Als u het pakketje dan alsnog wilt, dient u een ander afleveradres op te geven en moet u de verzendkosten zelf betalen.

9 - HOE VAAK WORDT HET PAKKETJE AANGEBODEN?

Uw pakketje kan 2x worden bezorgd als u niet thuis bent. U krijgt een briefje in uw brievenbus met een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u zien waar en wanneer het pakketje nog een keer wordt aangeboden of waar het op u ligt te wachten.

10 - KAN IK MIJN PAKKETJE TRACEREN?

Zodra wij uw pakket verzenden krijgt u een Track & Trace code in uw email. U kunt hierdoor altijd up to date blijven over waar uw pakket is. Vandaag besteld = Morgen in huis.  Indien u geen Track & Trace code heeft ontvangen, kunt u de NanaBeebi klantenservice contacteren.

11 - MIJN PAKKET IS NIET GELEVERD TUSSEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD, WAT NU?

Neem z.s.m. contact op met de klantenservice via de livechat op www.nanabeebi.com of mail naar info@nanabeebi.com. We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje gebleven is.

12 - HOE KRIJG IK MIJN PAKKETJE DAN TOCH NOG THUIS?

Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 werkdagen een reactie van onze transporteur met de locatie van uw pakketje waarna het doorgestuurd kan worden naar u. Indien wij binnen 5 werkdagen geen reactie hebben gehad van onze transporteur versturen wij u een nieuw pakketje.

 

Bestel de NanaBeebi luiertas hier