Veelgestelde vragen

WAT KRIJG IK ALS IK DE LUIERTAS BESTEL?

De NanaBeebi luiertas bestaat uit één luiertas, één flessenwarmhouder en twee kinderwagen clips. De kinderwagen clips en flessenwarmhouder worden standaard meegeleverd bij het bestellen van onze luiertas. 

WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING MISLUKT IS?

Als je zeker weet dat je bestelling is mislukt, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, neem dan contact op met de klantenservice. Wij kijken dan of de bestelling is doorgekomen.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Als u uw bestelling wilt annuleren kunt u het beste een e-mail sturen naar info@nanabeebi.com. Indien uw pakketje nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden en wordt het hele bedrag teruggestort op uw rekening. Als uw pakketje al is ingepakt en verstuurd, kunt u hem gewoon terugsturen naar ons. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor u zijn. 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN GROOT AANTAL WIL BESTELLEN?

Voor grotere bestellingen kunnen we speciale prijzen hanteren. Indien u meer dan 10 stuks wilt van ons product, stuur ons dan een mail naar info@nanabeebi.com. Vermeld hierin het product en de desbetreffende aantallen, je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een antwoord met daarin een prijsvoorstel.

KAN IK OOK VANUIT HET BUITENLAND BESTELLEN?

Ja, we versturen momenteel naar alle Europese landen.

ZIJN DE PRIJZEN DIE VERMELD STAAN OP DE WEBSITE INCLUSIEF BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW. 

HOE ZIT HET MET DE GARANTIE OP BESCHADIGDE PRODUCTEN?

Wij bieden geen fabrieksgarantie. Wanneer uw artikel defect is bij ontvangst, verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 24 uur na ontvangst te melden. U kunt binnen 1 week na ontdekking de producten terug sturen in originele verpakking, met een kopie van de pakbon & retourformulier. Let op: dit geldt alleen voor ongebruikte artikelen.

HOE STUUR IK EEN PRODUCT OF PAKKETJE TERUG?

Kijk op de pagina Retourneren & Terugbetaling.

WELKE INFORMATIE MOET JE BIJVOEGEN WANNEER JE ONS EEN KLACHT STUURT?

Vermeld uw naam, e-mailadres, telefoonnummer, eventuele ordernummer en een duidelijk omschrijving van uw klacht. Indien u bewijsstukken heeft, kunt u deze ook meesturen.

KRIJG IK EEN ONTVANGSTBEVESTIGING VAN DE KLACHTMELDING?

Nee, er wordt geen ontvangstbevestiging gestuurd.

BINNEN HOEVEEL TIJD KRIJG IK ANTWOORD OP MIJN KLACHT?

Je krijgt binnen 7 werkdagen een antwoord en een oplossing. 

WAT ZIJN DE CONTACTGEGEVENS?

STAP 1 - PRODUCT KIEZEN

Kies ons product door hier te klikken. 

STAP 2 - WINKELWAGEN

Klik op winkelwagen om het product in je wagentje te zetten. Indien u meerdere wil bestellen klik op het pijltje en kies dan voor in winkelwagen. Het product komt in u winkelwagentje. Je kunt 'verder winkelen' of meteen 'afrekenen' kiezen om de bestelling te bestellen en af te ronden. Heb je het goede aantal gewenste producten in de winkelwagen zitten? Klik dan op 'afrekenen'. Alle prijzen worden vertoond inclusief BTW.

STAP 3 - INLOGGEN (ALS U EEN ACCOUNT HEEFT)

Wanneer je gaat afrekenen kan dit op verschillende manieren. Je kunt afrekenen met account of zonder account. Je kunt inloggen als je al een account hebt of ervoor kiezen om meteen af te rekenen zonder account. Maak je keuze en kies vervolgens voor 'afrekenen'.

STAP 4 - BESTELLEN

U komt op een pagina waarin u uw factuurgegevens moeten invullen. Vul deze gegevens zo goed mogelijk in en check deze na. Indien u een account heeft, hoeft u dit niet in te vullen. Kies vervolgens een Betaalwijze en vul eventueel een kortingscode in. Controleer uw gegevens, en klik op 'Plaats Bestelling'. 

STAP 5 - KORTINGSCODE

Als je een kortingscode hebt geef je deze in in de balk na het woord KORTING. Voor mobiele gebruikers is het belangrijk om eerst op 'besteloverzicht weergeven' te klikken en daarna de kortingscode in te geven. De korting wordt automatisch van je bestelbedrag afgeteld.

STAP 6 - BETALEN

U komt nu in het scherm om te betalen van uw gekozen betalingsmethode. Per methode wordt u stap voor stap door de betaling geleid. Als alles goed is verlopen, is uw bestelling voltooid en krijgt u een bevestigingsemail. 

STAP 7 - BEVESTIGING

Als alles goed is verlopen, is uw bestelling voltooid en krijgt u een bevestigingsemail in het opgegeven emailadres. Indien u niks heeft ontvangen neem dan contact op met de klantenservice of plaats uw order opnieuw.